Książka Przychodów i Rozchodów

Jesteśmy przygotowani do tego, by zajmować się dla Państwa prowadzeniem Książki Przychodów i Rozchodów. Dzięki nam z łatwością będziecie mieli kontrolę nad dokumentami zakupu oraz sprzedaży. Pomożemy Wam też dopełnić wszystkich obowiązków związanych z zatrudnianiem pracowników. Przygotujemy dokumentację dla ZUS, oraz zajmiemy się rozliczaniem podatków do US i PIT. Możecie też liczyć na to, że będziemy analizowali sprawozdania finansowe, co pozwoli nam dostrzec pozytywne lub niepokojące zjawiska finansowe w Waszej firmie.

 

Dokumenty leżące na biurku

 

 

W naszym Serwisie używamy plików cookies. Korzystając dalej z Serwisu, wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z Polityką prywatności. Wyrażenie zgody jest dobrowolne, w każdej chwili można ją cofnąć poprzez zmianę ustawień dotyczących plików „cookies” w używanej przeglądarce internetowej. Kliknij „Akceptuję”, aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.